ریزش موی سکه ای
    23 سپتامبر 2018 بدون نظر 1325 بازدید

درمان ریزش مو سکه ای

[کل: 2 میانگین: 3.5]

ریزش مو انواع مختلفی دارد که با توجه به آن میتوان در اکثر موارد  از شر آن خلاص شد فقط باید علت آن به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد در غیر اینصورت نمیتوان به خوبی به درمان آن پرداخت. بهتر است به این  نکته توجه داشته باشید که همیشه بررسی علت ریزش مو مهمتر از درمان آن است چون در صورتی که علت آن به خوبی بررسی نشود قطعا نمیتوان از پس درمان آن برآمد. درمان ریزش مو سکه ای نیز به همین صورت است.افرادی که دچار ریزش موی سکه ای میشوند در اکثر موارد علت ان را فقط موردی میدانند که خودشان بررسی کرده اند و به همین دلیل از درمان های بی فایده استفاده میکنند.اما بهتر است بدانید در بسیاری از موارد شاید درمان ریزش مو سکه ای با روش های معمول به هیچ وجه کارساز نباشد و با استفاده از روش های بی تاثیر فقط زمانتان را هدر داده باشید.

بهترین روش برای درمان ریزش مو سکه ای

برای درمان ریزش مو سکه ای روش های مختلفی وجود دارد که میتوان از انها استفاده نمود اما قبل از هر چیز باید برای بررسی دقیق علت ریزش مو به متخصصان زیبایی با تجربه مراجعه کنید در غیر اینصورت احتمال این که زمان خود را برای استفاده از روش های بی تاثیر هدر دهید زیادی خواهد بود و به نتیجه نخواهید رسید.معمولا وجود قارچ ها یکی از متداول ترین عللی است که باعث ریزش موی سکه ای میشود اما علاوه بر این در بسیاری از مواقع ممکن است افراد به بیماری های خودایمنی دچار شده باشند و یا استرس دلیل ریزش موهایشان باشد.

درمان ریزش موهای جلوی سر

درمان ریزش مو سکه ای با داروها

شاید تعجب کنید اگر بدانید ریزش موی سکه ای در برخی از موارد ممکن است به علت مشکلات روحی و استرس به وجود آید.در واقع در برخی موارد افرادی که دچار ریزش موی سکه میشوند با رفع استرس میتوانند از شر این مشکل به راحتی شاهد رشد موهای خود باشند.برای درمان ریزش مو سکه ای که ناشی از استرس باشد میتوان از برخی داروهای ضد استرس استفاده کرد.علاوه بر این بهتر است برای رفع مشکلات روحی به متخصصان زیبایی مراجعه کرد.

درمان ریزش مو سکه ای

درمان ریزش موی سکه ای

درمان ریزش مو سکه ای با روش ترمیم مو

در بسیاری از مواقع درمان ریزش مو سکه ای به صورت دائمی کار راحتی نخواهد بود چون علت ریزش موی سکه در برخی از افراد بیماری های خود ایمنی آلوپسی است.در این موارد بهترین روش درمانی استفاده از روش های موقت مانند ترمیم مو است چون در این موارد نمیتوان از کاشت موی دائمی بهره گرفت و بدن نسبت به موهای کاشته شده واکنش نشان خواهد داد.در روش ترمیم مو متخصصان از موهای مصنوعی همراه با چسب های مخصوص برای رفع کچلی و طاسی استفاده میکنند.

منبع : کلینیک تخصصی کاشت موی طبیعی  آریا ایران نوین