درمان رگ های واریسی
    18 سپتامبر 2018 بدون نظر 363 بازدید

عمل رگ های واریسی

معمولا افرادی که برای درمان بیماری هایشان به دنبال روش های سنتی و استفاده از داروهای گیاهی هستند طول درمان بیماری شان تا حد زیادی افزایش پیدا میکند و گاهی مجبور میشوند تا مدت ها برای دستیابی به نتیجه صبر کنند.به همین دلیل در بسیاری از موارد پیشنهاد میشود برای درمان بیماری ها از عمل های جراحی استفاده شود.مخصوصا زمانی که دچار نقص های قابل توجه در زمینه ی زیبایی شده اید قطعا روش های سنتی و داروهای گیاهی نمیتوانند نتیجه ی قابل توجهی را به دنبال داشته باشند به همین دلیل بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که از عمل های زیبایی بهره بگیرید. عمل رگ های واریسی یکی از روش هایی است که امروزه بیشتر از اینکه جنبه ی درمانی داشته باشد به علت زیبایی انجام میشود به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته ایم به معرفی این روش بپردازیم.

متقاضیان عمل رگ های واریسی

با توجه به این که رگ های واریسی در پا میتواند باعث کاهش قابل توجه زیبایی شود در اکثر موارد این عمل میتواند تاثیر قابل توجهی را در افزایش زیبایی داشته باشد به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد برای افزایش زیبایی پا از عمل رگ های واریسی استفاده میکنند.متقاضیان این عمل افرادی هستند که به علت ظاهر بد سیاهرگ های ورم کرده که به راحتی با چشم قابل رویت است به متخصص پوست و مو و زیبایی مراجعه میکنند.البته باید توجه داشته باشید این مشکل بیشتر از اینکه باعث مشکلات زیبایی شود یک بیماری است و فردی که این بیماری را دارد مدام احساس درد خواهد کرد و حتی ممکن است شاهد خونریزی سیاهرک ها باشد.

مراحل عمل رگ های واریسی

عمل رگ های واریسی برای زیبایی آنقدر ها هم که فکر میکنید سخت نخواهد بود و در صورتی که به متخصصان با تجربه مراجعه کنید به صورت سرپایی و با کمترین عوارض ممکن انجام خواهد شد.در این عمل متخصصان بردیگی های کوچکی را در اطراف سیاهرگ های اسیب دیده ایجاد میکنند و بخشی از سیاهرگ ها را به طور کلی خارج میکنند.بعد از این محل برش های بخیه میخورد و بیمار میتواند در همان روز عمل به منزل بازگردد.

عمل رگ های واریسی

خطرات و مزایای رگ های واریسی

عوارض عمل رگ های واریسی

عمل رگ های واریسی میتواند در برخی از موارد عوارضی را هم به دنبال داشته باشد به همین دلیل باید برای انجام ان به متخصصان با تجربه مراجعه فرمایید.از میان عوارض مختلف این عمل میتوان به حساسیت نسبت به داروهای بیهوشی اشاره نمود.علاوه بر این امکان عفونت و خونریزی شدید در محل بریدگی رگ ها وجود خواهد داشت و ممکن است حتی به عصب ها اسیب برسد.

منبع : مرکز تخصصی جراحی زیبایی آریا ایران نوین